Ramón adarra, zuzendari komertziala: “ CDTI eta FEDER funtsen laguntza Anak Aztertu ahal izan ditugu oinarritutako hezkuntza-berrikuntza sustatzea IA ”
Galiziako enpresa Anak Tecnolóxica hezkuntza plataforma bat, goitik behera Aholkularitza bila Estud-IA konbinatzen dituen adimen artifiziala sortzaileak bat eskaintzeko modua eta modu prediktiboa, ikasketa pertsonalizatua inklusiboa eta eraginkorra. Aholkularitzak babestua Berrikuntza eta FEDER fondoak, eman nahi dio proiektu honen CDTI hezkuntza-esperientziaren erritmoan egokituz, ikasle bakoitzaren beharren eta oinarriak ezarri eta bat irakaskuntza digitala inklusiboa
Duen honetan hezkuntza-digitalizazioa azkar aldatzen ari eta adimen artifizialak berriro hasi da ikaskuntza-eredu bat garatu du Anak, galiziako enpresa aitzindaria: Estud-IA plataforma bat, Aholkularitza Tecnolóxica proposamena lotutako hezkuntza arloko prestakuntza adimen artifiziala sortzaileak modua eta modu prediktiboa. proiektu hau, laguntzarekin, eta batera finantzatzen, europako funtsen bidez Egef, gaitasunak aplikatzen Berrikuntza CDTI aurreratuenak eremuari, ei-ren prestakuntza transformatzeko beste prozesu batean enseñanza-aprendizaje esperientzia pertsonalizatua, inklusiboa eta eraginkorra.
duela urte batzuk, eta nola etortzen gara plataformen ohiko hezkuntza “ ez dute erabat benetako beharretara egokitzeko ikasleak ”, azaldu du Ramón adarra, zuzendari komertziala. “ Estud-IA Anak nahi beste urrats bat, adimen artifizialaren sortzaileak eskaintzeko modua eta modu prediktiboa potentziala hezkuntza-esperientzia bat, benetan pertsonalizatua, motibazioa eta ikasle bakoitzaren gaitasunak ”.
2000. Urtean sortu zen galizian, Eraikigarritasun batekin jaio da, eta argi eta garbi: laguntza-transformazioko prozesuetan bokazioa erakunde irtenbide teknologiko digitala. bi hamarkada pasatxoan Zehar, enpresak egoera IKT-aholkularitzan, softwarearen garapena eta prozesuen digitalizazioa, bezero-zorroa du hartzen ditu administrazio publikoei bai enpresa pribatukoetan. Gaur egun, 14 profesionalen, baina bi besterik ez dira modu egonkorrean dituzte I + gko jarduerak islatzen duena hartzea, ardatz gisa berrikuntzaren duten.
Adar hitzetan, “ berrikuntza izan da beti. Azken urteotan gure I + gko proiektuak indartu nahi izan dugu aukera aurreratu behar teknologikoak sektore estrategikoak, adibidez hezkuntza edo administrazio publikoarentzat ”.
IA bere trebakuntza pertsonalizatua
Proiektua Estud-IA premisa bat argi eta garbi: ikasle bakoitzak modu ezberdinean ikasten zatia, eta gai izan behar dute hezkuntza-sistemak ezagutzea eta aniztasun hori egokitu. Hori lortzeko hiru oinarri teknologikoak: IA sortzaileak plataforma, eskaria iragartzeko eredu eta analitikoa aurreratua eta arkitektura modularra eta mugikorra microservicios oinarritua.
Elementu horiek aukera ematen du plataforma ez da nahikoa, baizik eta modu aktiboan ageri den kudeatzea edukiak ikaskuntza-prozesua — hizkuntza-ereduetan oinarritutako algoritmoek. generativos (LLMs) — egokitze-edukiak, ariketak pertsonalizatuak eta gomendio pedagogikoak sortzen araberako maila eta bilakaera. Aldi berean, ikasleen eskaria iragartzeko ereduak aztertzen dituzte, izan ditzakeen zailtasunak, esku-hartze goiztiarrak erraztuz errendimendu eta aurreikusten dituzte irakasleek.
“ eraiki Nahi Genuen tresna bat, baizik eta ez bakarrik erakutsi entzun eta Adar ”, azpimarratzen du. “ Estud-IA ikasle bakoitzak nola aztertzen ikasi, portaera-patroiak identifikatzen ditu eta prestakuntza-ibilbide pertsonalizatuak sortzen diren beren erritmoa, estiloa eta ulermen-maila ”.
Hezkuntza-aldaketetara egokitzera motibatuko duen digitala eta integratzailea
Alderdi berritzaileenen Estud-IA bat da arabera pertsonalizatzeko profila eta ikaslearen bilakaera aztertzen da. plataforma eta antzeko aldagaiak dedikazio-denbora eta akats-motak, parte-hartzea edo aurrerapen akademikoa, denbora errealean sortzen eta gomendioak.
Egokitze-ikuspegi hori eragin zuzen motibazioan eta errendimenduan. sistemaren ” dira lorpenak eta erronka berriak proposatzen ari doitutako ikaslearen maila, frustrazioa asperdura ”, azaldu du zuzendari komertziala, bai gisa. “ Horrela lortuko dugu, ikasle bakoitzak eseri egingo da; eta, ulertu, eta arrazoitua Da aurrera egiteko. aldaketa sakona irakaskuntzari dagokionez oraindik ere nagusi den hezkuntza-ingurune askotan ”.
Irisgarritasuna da ardatz nagusietako bat batu ziren plataforma jaio zenean. Sorreratik Estud-IA jarraibideei jarraituz, garatu da Web edukirako erabilerraztasunaren (WCAG 2.1 AA), eta haien erabilera bermatuz. Besteak beste, tresna-irakurgailuak dituzten egitura semantikoak eskuragarriak, pantaila, erabateko bateragarritasuna sartu edukiak alternatiboak eta elkarrekintza-aukerak beharrik gabe.
hasiera-hasieratik argi izan genuen “ hezkuntza digitala inklusiboa izan behar zuen ”, esan du. “ Nahi genuen, Adar ere eskuragarria Estud-IA kalitate bera eskainiko edozein erabiltzailek edo ikusizko esperientzia gaitasun izanda ere. Hori da era bat demokratizatzeko beharra plazaratu dio ”.
Teknologia eta lankidetza funtsezkoa da pedagogia:
Arteko oreka hori lortzeko teknologia aurreratua eta koherentzia pedagogikoa, Anak lagundu Mobydigital espezializatutako enpresarekin, eduki digitalak eta esperientziak interaktiboak.
“ dizkiete berebiziko esperientzia-arloan eta egokitze-edukiak sortzeko, eaeko hondakinen kudeaketaren plangintzan kolaboratzen dugu guk garapen teknologikoa, arkitektura eta plataforma integratzen ”, azaldu du Adar. “ IA ereduak Konbinazio hori ezinbestekoa izan da Estud-IA konponbide orekatua izan dadin, oinarri pedagogiko bat eta oinarri teknologikoko sendoa solido bat ”.
Bi konpainiek arteko sinergia eragiten da esker, erabateko segurtasunez plataforma oinarritutako ikuspegiari azken erabiltzaileak — irakasleek eta ikasleek —, horrek indartu egiten, maila pertsonalean aplika daitekeela benetako hezkuntza-ingurune.
Inpaktu sozio-ekonomiko nabarmenak
Estud-IA garapena posible izan da cdtiren laguntzari esker, berrikuntza eta europako funtsen kofinantziazioa egef, laguntza hori erabakigarria izan da ekimen teknologiko bat aurrera eramateko.
“ ete batentzat, gurea bezalako I + g proiektu bat horrelako babesik gabe eta CDTI, FEDER funtsetatik zatekeen oso konplexua ”, Ramón Adar. “ eskerrik asko finantzaketa hori talde bat teknikoa, goi-mailako prestakuntza-alorretako teknologia berrietan inbertitu ahal izan genuen eta berrikuntza sustatzea oinarritutako hezkuntza IA ”.
Ikuspegi zabalago, balio estrategiko azpimarratzen du era horretako laguntzak ekosistema osorako espainiako berritzailea. “ Aldeko laguntza publikoa enpresei berrikuntza bultzatzen ez bakarrik balio erantsi handiko proiektuak garatzea, baizik eta ukitzekoa inpaktua sortzen duen gizartean. Gure kasuan, hobetzen duten irtenbideak sortzen laguntzen du; izan ere, gizarteratzeko eta hezkuntza sustatzen lehiakortasuna sendotzen teknologikoa ”.
Anak talde-lanean
Erronka teknologikoak eta etikoak
Arazo larrienetako bat izan du modu eraginkorrean integratzea ereduak aurresateko eta hezkuntza-ingurunean, eta horietatik IA sortzaileak batean errege eta, aldi berean, datuen trazabilitate, araudiaren betetze-maila eta etika.
“ lortzea adimen artifiziala gardena izatea, ulergarri eta koherentea pedagógicamente erronka handi bat izan da ”, adierazi behar izan genuen. “ garatzea automatikoki sortzeko behar bezala baliozkotu combinase arkitektura-edukiak, honako hau bermatzeko baliabide bakoitzaren giza ikuspegitik. curriculum egokia kanpo
Estud-IA batean, sortutako irakasle espezialistak ei-ren bidez berrikusten dira eta pedagogia sartu baino lehen ikasle ingurura irizpideak kontuan hartuz, etikoak eta gainbegiratzea, automatizazioa eta baliozkotzea. Hori hibridoa dela bermatzen adituaren ikaskuntza digitala eduki zorroztasuna akademikoaren eta kultura-sentikortasuna.
Honez gain, sistema horrek betetzen diseinatuta dago datuak babesteko araudi orokorra (DATUAK) eta irisgarritasun-etengabeko ikuskaritza bat, fidagarritasuna eta osatzen duten faktoreak indartzen dituen eta zer lotura duten europako estandarrak erantzukizun teknologikoa.
Nazioarteko bokazioa duen Plataforma gaztelaniadun
Estud-IA berezitasunetako bat da hezkuntza-ingurunerako egokitzapen munduko eta hizkuntza-plataforma berariaz entrenatu gaztelaniaz, integratuz. gaztelaniadun terminologia, curriculum-egiturak eta kultura-erreferentziak inguruan berezkoak iberoamerikarra.
“ hitz egin ez duen hizkuntza IA bat garatzea Nahi Genuen, gure testuinguruetako eta gure kultura-aniztasuna gelako laguntzatzat nahiz norberaren hezkuntza ”, azaldu du arduradun komertzialak. “ egokitze horri bihurtu eta irakasleei eta ikasleak asko tresna Erabilgarria herrialde hori gaztelaniaz hitz egiten ”.
Baina euren diseinua da bat, ingurune gaztelaniadun Estud-IA hasierako arkitektura modularra errazten duen nazioartekotzea. beste hizkuntza batzuk, portugesez eta ingelesez, Anak txertatu, bai eta landarearen hezkuntza-esparru berriak estrategien artean nazioarteko hedapena.
Erreferente bihurtzea ere helburua:
Epe ertainean, ikuspegi Anak Estud-IA finkatu nahi du, eta erreferente gisa adimen artifiziala, hezkuntza integratzailea eta uler dadin, datozen sartzen mugarriak arduraduna. modulu berrien garapena, hala nola, tutoretza birtuala sortzea, prestakuntza-ibilbideak eta ebaluazio automatikoa — ziurtagiriak eskuratzen pedagogikoak eta teknologikoak, bai eta hezkuntza-ekiko integrazioa Moodle plataformak edo Canvaswebgunean..
“, bost urte barru imajinatzen dugunean Estud-IA finkatua plataforma bat bezala aurkezten duena buruzko ebidentzia zientifiko nola hobetzen ditu, ei-ren ikaskuntza-prozesuak ”, aurreratu egiten du. “ unibertsitate eta ikerketa-zentroak Ramón Lan egin nahi dugu balioztatzeko eragina kognitiboa eta pedagogikoa. Gure helburua da hezkuntza bidezkoago bat garatzen laguntzea, pertsonalizatua eta etorkizunera zabalik ”.
Anak Estud-IA proiektu teknologiko bat baino askoz ere gehiago egiteko, adierazten du: ulertzeko modu berri baten aldeko apustua da, irakaskuntza eta adimen artifizialaren alemaniaren aliatu gisa jokatutako paperari giza ikaskuntzaren jarduten du. Bere zuzendari komertziala, hezkuntza ez da bakarrik aplikatu da; “ berritu teknologia pertsonen zerbitzura jartzea erabaki du, beraren garapena eta bere ikasteko eskubidea, berdintasun-baldintzetan ”.
CDTI Berrikuntza
Zentroa (CDTI E.P.E., Garapen teknologikoa eta berrikuntza ministerioaren mendeko enpresa publikoa da, eta Zientzia, berrikuntza eta Unibertsitateak, plan horren helburua da berrikuntza teknologikoa sustatzeko enpresa-munduan. cdtiren Xedea da espainiako enpresa-sareak sortzen eta hazten ari diren ezagutza, oro har, jasangarri eta lehiakor bihurtzeko científico-técnico inklusiboa. 2024 esparruan, plan estrategiko berri bat, CDTI eman 2.300 milioi euro baino gehiago laguntzeko espainiako enpresa eta startup-en.
Informazio gehiago:
Prentsa-bulegoa
prensa@cdti.es
91-581.55.00
Interneten
Web gunea:www.cdti.es
Ditu Linkedin-En:https :// www.linkedin.com/company/29815
X:https :// twitter.com/CDTI _ berrikuntza
Youtuben:https :// www.youtube.com/user/CDTIoficial
Eduki hori da copyright © 2025 CDTI, EPE erabil daitezke. ugalketa eta irudiena. eta nortasun digitala CDTI (@CDTI _ berrikuntza).