Identitat visual
Descàrrega en aquesta secció els fitxers gràfics amb la identitat gràfica del CDTI i d'altres programes i actuacions, així com la normativa d'aplicació. Et recordem que els elements fletxa blava i acrònim blau no poden ser utilitzats en solitari i solament poden emprar-se en la seva versió combinada amb la identitat institucional del ministeri de Ciència, Innovació i Universitats i del Govern d'Espanya.

NORMATIVA DE COMUNICACIÓN DE PROYECTOS CDTI (descargar PDF) |
Per a qualsevol consulta sobre la identitat visual del CDTI o els seus logotips, pots dirigir-te a: comunicacion@cdti.es
Imagotipo CDTI
La versió sense banderes, amb fons blanc i banda grisa s'empra per a tots els suports que no siguin pàgines web o xarxes socials.

La versió amb banderes, fons transparent i sense banda grisa s'empra per a pàgines web i xarxes socials.

Pots descarregar la versió que necessitis als següents enllaços.
Logo for website and social media
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Tota la informació sobre la identitat visual del PRTR en https://planderecuperacion.gob.es/identidad-visual
Imatge

Identitat visual dels Fons FEDER
La Secretaria General de Fons Europeus del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública estableix la identitat visual per a la comunicació i difusió dels fons estructurals i d'inversió a Espanya.
Pàgina del Ministeri d'Hisenda sobre identitat visual relativa a Fons Europeus
Les versions descarregables en aquesta pàgina incorporen el logotip del CDTI al costat del dels Fons Europeus, que seran les versions que hagin d'utilitzar-se en la comunicació dels projectes gestionats pel Centre amb cofinançament FEDER.
Per facilitar la implementació d'aquesta identitat visual en les accions de comunicació dels projectes CDTI, s'ha editat una guia per a les accions de comunicació.
Imatge

Comunicació de projectes FEMPA
Els projectes CDTI cofinançats pel Fons Europeu Marítim i de Pesca (FEMPA) han de complir uns requisits especials en matèria de comunicació, que venen recollits en la Guia de comunicació CDTI-FEMPA.
Imatge

Logotip Eureka
Eureka ha creat unes directrius integrals d'identitat de marca per els qui col·laboren en el seu contingut, que inclouen: pautes visuals, un glossari de termes i una guia d'estil de contingut.
Identitat de marca d'EurekaImatge

Per a qualsevol aclariment sobre els logotips pot dirigir-se a:
Departament de Comunicació
Email: comunicacion@cdti.es