Emilio Jiménez, hau dio: MS2S Berrikuntza: "cdtiren Laguntza Garapenean berrikuntzak egiteko ATENXIA tdaha eta dislexia oso positiboa izan da beti eta kolaboratiboa" haur
ATENXIA plataforma bat da, adimen artifizialeko MS2S sortutako berrikuntza eta granadako unibertsitatea ditu, cdtiren berrikuntza eta FEDER fondoak, aldaketa planteatzen duen ekiteko eta esku-hartze goiztiarreko haur afhnren dislexia:, pertsonalizatua eta zientifikoki baliozkotuta arreta hobetzeko irakurtzea eta idaztea, modu eraginkorrean eta motibatzailea izanez
Kasu batzuetan, autoestimu txikia eta zailtasunak atzean eskola-porrota sozialak haurtzaroan sarritan ezkutatu egin dira, bai ikusezinekin dislexia-diagnostikoak berantiarrak eta TDAH (atentzio-falta eta hiperaktibotasuna). Baldintza horiek, omeren arabera, eta munduko populazioaren% 8,8% 10 inguruk, hurrenez hurren — gehienak eskola-adinean dauden — izaten jarraitzen dute, askotan, ikuspegi partzialak tresna gutxi pertsonalizatuak edo esku-hartzeak tratatu gabe babes nahikoa zientifikoa.
Erronka horri erantzuteko, teknologiaren eta jakintza zientifikoa naceATENXIAadimen artifizialean oinarritutako plataforma bat, detektatzeko aukera ematen duen entrenatzeko eta funtzio kognitiboak arreta jarraituak edo hobetzea, funtsezko irakurketa, banakako esku baten bidez, moldagarria eta osoa.
Garapen hori fruitua.MS2S BERRIKUNTZAetaGranadako unibertsitatea, CDTI berrikuntza, eta erkidegoaren laguntzek FEDER fondoen laguntza dute. aldeko apustua egin du gizarte-eragineko elementuak integratuz, ATENXIA berrikuntza nola egin aurkezpen on bat inbertitzaileen aurrean ikaskuntza automatikoa eta zientzia eskaintzeko eraginkorrak, motibatzaileak eta eskalagarrien datu-esperientziak terapeutikoak, eskola-inguruneetan aplikatzeko, klinikoak edo familia-egoera aldatzen badituzu.
Honela dio Emilio Jiménez, hau dio: “ ez da aplikazio erraz bat: BERRIKUNTZA MS2S ATENXIA aldaketa bat afhnren tratamendua eta dislexia zientzia, teknologia eta enpatia, eskaintzeko benetako tresna adingabeei, familiak eta profesionalak ”.
Ohiko beharrei erantzun bateratu bat
“ ideia sortu zen helburu argi bat duela: tresna bat garatzea lagun ziezaion adimenduna arreta hobetzea, irakurtzea eta idaztea, dituzten neska-mutikoak TDAH eta dislexia. Hasieratik argi ikusi genuen artean dagoen aldea, metatutako ezagutza zientifikoa bat eta, praktikan aplikatzerakoan, hezkuntza-ingurunean eraiki Nahi Genuen irtenbide malgua, eskuragarria, eta errege. ”, azaldu du Jiménez.
ATENXIA bereizten duten elementuetako bat da, hain zuzen, haren ikuspegi integrala aurrean bereizten duten abordatzea. tratamendu eta dislexia — nahiz eta aldi berean — maiz TDAH, plataforma baten zati gisa jarduten duen eredu bateratuan aldi berean bi dimentsioei buruz.
“% 30 baino gehiago duten haurren dislexia ere agertzen dira sintomak, eta alderantziz. Baina ikuspegi TDAH, ez ditu lantzen. konpartimentutan banatutako egon ohi dira bere beharrak kognitiboak eta emozionalak ”, adierazi zuen harremana hautsi du esku hartu ahal izango da, eta, horri esker, zatiketa hori Jiménez. ATENXIA eraginkorra denbora optimizatuz; hau da, eta erabiltzaile bakoitzarentzat esperientzia pertsonalizatuz.
Egokitze-EI eta motibatzailea izanez
Plataforma pentsatuta dago, 6 eta 12 urte bitarteko adingabeentzat eta funtzionaltasun espezifikoen terapeutak, hezitzaileak eta familiak. ariketa interaktiboak, Bidez egiteko adimen artifizialaren modu pertsonalizatuan eta atentzio-irakurlea profila ebaluatzen, alterazio antzemanez; besteak beste, arreta iraunkor mantentzeko, memoria operatiboa edo datuak prozesatzeko abiadura.
Ebaluazio horretatik aurrera, entrenamendu-ibilbide pertsonalizatuak diseinatzen ATENXIA egokitzen zaizkiola denbora errealean sartuko da. sistemaren ” automatikoki egokitzen zailtasun-maila, estimulu motaren edo lan-erritmo ”, azaldu du Jiménez.
Atenxia aplikazioa batera txikienei jardueren bidez, bere garapen kognitiboa, alegia, egokituta maila
Motibazioa ere ezinbestekoa da diseinua. Hori dela eta, ibilgailuak ibiltzeko sortu zenetik. “ neuroeducación gamifikazio-dinamikak erabiltzen ATENXIA esku-hartzeak, batez ere, motibazioari eusteko, ezinbestekoa da haur TDAH ingurumenarekiko sentsibilitate handiagoa baitago frustrazio eta errorea ”, dio Jiménez.
Lorpenak arretari eustea, hobeto irakurtzeko edo osatzeko — hala nola ariketa konplexuak — onartzen diote elkarri, edo, hala nola izarrak eta errefortzu positiboa sistemak gorabeherei maila saihestuz, betiere. “ Kontua ez da sobreestimulación bat mendekotasuna sortzeko ahalegina saritzea, baizik eta aurrerapen errealean ” adierazten du. indartzea
Datu-zientzia eta alertak proaktiboak
Saio bakoitzaren datuak eta informazioa ematen dute sortzen plataforman garrantzitsua egokitu eta hobetzeko esku-hartzea. ATENXIA teknikak aplikatzen ditu, datu-zientzia identifikatzeko, portaera-eredu edukiak izan ditzakeen zailtasunak eta aurreikusteko.
Adimen hori da jarraipen-panelak ikusizko dinamikoak eta lana errazteko diseinatutako, profesionalei eta familiei. Gainera, plataformak, alerta-sistema baten-mekanismo gisa lan egiten du eta laguntza: arrisku eta prebentzio-ekintza koordinatuen kopurua gelditu edo zeinuak identifikatzen ditu proposatzen arteko klinikoa, familia- eta eskola.
“ eskerrik asko garrantzitsuenen azterketari elkarreraginak, sistema doitu behar bada, esku-ingurua aztertzeko detekta ditzake hezkuntza edo beste ebaluazio bat ere proposa klinikoa. Horrek aukera ematen digu aurretik ekin behar zaio edo galdu sortzen diren atzerapenak eraginkortasuna ”, azaldu du Jiménez.
Zorroztasun zientifiko eta diseinu bidezko Etika
Osagai zientifiko funtsezkoa da ATENXIA unibertsitatearekin elkarlanean garatu dira., granadan, baliozkotu eta edukiak terapeutikoak egiten ari dira eskolako testuinguru proba pilotu benetako eta klinikoak.
Helburua bikoitza da: funtzionatzen duela ziurtatzea, hainbat kondiziotan oinarriak finkatzeko tresna eta etorkizunean ezartzeko galdu gabe, eskala handian pertsonalizatzea ez eraginkortasuna.
Prozesu osoa zorrotz errespetatuz legeria eta printzipio etikoak. “ Lan egiten dugu, eta, beraz, haur bat baino gehiago: zutabe bat da lege-betebehar pribatutasun proiektuaren egitura ”, dio Jiménez. irtenbidea du betetzen, eta beste arau batzuk, eta nazioarteko LOPDGDD IKUSIZ, diseinatu pribatutasun-irizpideei jarraiki eta etika.
Etorkizun-ikuspegia duen ibilbide-orria
ATENXIA plan bat du hurrengo urteetarako 2025 eta 2026an, argi izango da. bitartean, helburua da erreferentzia TDAH eta dislexia, esku-mailan erabilera zabalduz eskoletan, klinikoak eta zentro espezializatuak, eta haien baliozkotzean zientifikoa osatuz, azterketa luzetarakoak.
Aldi berean, lanean bere nazioartekotzea, espainiako eta latino amerikako lanak hasita — merkatu gaztelaniadun —, eta kokapena lortzeko bidean aurrera ingelesez eta sartzen den europako batasunak eta antzeko eskualde edo MENA (ekialde ertaina eta afrikako iparraldean).
Funtzionalitate berriak garatzen ari dira ere: panel aurreratuagoak txosten automatikoen, profesionalentzako gomendio pertsonalizatuak, integrazioa, etengabeko hobekuntza eta hezkuntza-sistemak eta klinikoak, algoritmoen ikaskuntza automatikoa eta azterketa, eta horri esker, datu-bolumen handia.
2030 Begira, haren eragina da plataforma-baieztatzen eta finkatu egiten dira hitzarmenak, esparru akademiko eta klinikoa, taldeak eredua hedatzea aurreikusten beste duten profilak hezkuntza premia bereziak. Gure ustez, gizarte-helburua eta ongi diseinatutako “ teknologia, diferentzia bat marka dezakezu. Horixe egin nahi dugu ATENXIA duten ”, dino Jiménez.
CDTI Berrikuntza
Zentroa (CDTI E.P.E., Garapen teknologikoa eta berrikuntza ministerioaren mendeko enpresa publikoa da, eta Zientzia, berrikuntza eta Unibertsitateak, plan horren helburua da berrikuntza teknologikoa sustatzeko enpresa-munduan. cdtiren Xedea da espainiako enpresa-sareak sortzen eta hazten ari diren ezagutza, oro har, jasangarri eta lehiakor bihurtzeko científico-técnico inklusiboa. 2024 esparruan, plan estrategiko berri bat, CDTI eman 2.300 milioi euro baino gehiago laguntzeko espainiako enpresa eta startup-en.
Informazio gehiago:
Prentsa-bulegoa
prensa@cdti.es
91-581.55.00
Interneten
Web gunea:www.cdti.es
Ditu Linkedin-En:https :// www.linkedin.com/company/29815
X:https :// twitter.com/CDTI _ berrikuntza
Youtuben:https :// www.youtube.com/user/CDTIoficial
Eduki hori da copyright © 2025 CDTI, EPE erabil daitezke. ugalketa eta irudiena. eta nortasun digitala CDTI (@CDTI _ berrikuntza).