Arturo Ortiz, Vicorva gerentea: “ CDTI eta finantzatzea laguntza berritzeko pizgarri bat izan da, FEDER funtsetatik kosmetika naturaleko ”

Familia enpresa aitzindaria Vicorva bultzatzen du kosmetika naturaleko cdtiren laguntza linea berrikuntza eta europako funtsak (FEDER) aldeko apustua egitea, baldin eta sektore bihur eredu baterantz iraunkor eta bidezkoago aprobetxatzean datza, baliabide gutxiago erabili behar dela, ur gezaren eta ingurugiroarekiko begirunea

Arturo Ortiz gerente de Vicorva
Ekimen horiek lanpostuak sortzen dituzte, ezagutza eta aukera ematen digute ematen dena baino haratago doazen estetiko produktuak sortzea

Ur gezako erabilera murriztea, berrerabiltzea eta lehengaiak prozesuen jasangarritasuna hobetzeko erabili datozen ekoizpen-prozesu osoa. ikuspegi integral hori familiako enpresak eta Farmaziako Kimika Vicorva kosmetika naturalaren arloan proiektu bat bultzatu du, garatzen laborategi bat, kontzientea eta kontsumo arduratsua, ingurua errespetatzen duen proiektua martxan gaur egun, babesa dauka., Berrikuntza eta europako funtsen kofinantzaketa CDTI.

“ jasotako laguntza funtsezkoa izan da, eta alde batera utzita, gab. Horien laguntzarik gabe, proiektuaren zati handi bat eragin sustatzailearen seguru asko ez egitea erabaki ahal izango, edo murriztu behar izan, obraren tamaina ”, azaldu du aurrekontu-kontuak direla eta-ren arabera, Arturo Ortiz, kudeatzailea.

Ete batentzat Vicorva gisa, merkatu globalizatuan lehiatu behar talde handiek menperatzen bultzada. “ honetako diru-laguntzak eskuratu ahal izatea kalibrea ezinbestekoa da garatu eta mantentzea. Ekimen horiek lanpostuak sortzen dituzte, ezagutza eta berrikuntza ematen digu produktuak sortzeko aukera ematen dute dena baino haratago doazen estetikoa: larruazalaren osasuna laguntzen, gure lehen aurkako hesia, eguzkiari, kutsadura eta kanpoko bestelako eragileek ”.

Sustraiak eta proiekzio-enpresa bat

1995Ean sortu zen, Chesteko Zirkuitutik (Valentzia), Vicorva gaur bat garatu du, eta 38 eta ibilbidea erabiltzen ia hiru hamarkadetan oinarritutako “ kalitatea, berrikuntza eta zerbitzu integrala ”, azpimarratzen dau Ortiz. Bere jarduera hiru atal nagusi ditu: markako produktuak egina, kosmetika naturaleko garapena eta fabrikazioa, bai eta handizkako banaketa, beste batzuentzat.

“ proiektuaren hasieran, ingurumen-inpaktua kontzientzia hartzean, gure eguneroko jarduera. Enpresa txikiek ere konpontzeko, bestalde, ez bakarrik era ditzakegun arazoa ”, laburtu Ortiz. Konpainia zuzentzen du, bere fakturazioaren% 4,5 I + g-ra, eta, azken hamarkadan, benetako beharrei erantzuten dioten produktu kosmetikoak lerroak garatzea: poluzioaren aurkako krema larruazal sentikorrentzat edo arte tratamendu onkologikoak.

Ur gezako bat baino gutxiagoko kosmetika

Ikerketa-proiektu berria, 2024 arteko garapen eta 2026an, formulazioa aldatzea bat du jomuga, sektorearen ohiko erabilera murriztea: ur gezako — osagai bati ohikoenak, eta haren ordez landare-ur birziklatuak dira. Bigarren kosmetika — sartzea da ardatz nagusia jatorri naturaleko lehengaiak eta lortutako berriz aprobetxatzea-prozesuen bidez.

aldaketa horiek “ handia izan zuten osagaiak dira, eta inoiz ez da aplikatzen den teknika berriak erronka teknikoa. esperientzia baliagarri izatea, eta, beraz, aldez aurretik gida egin behar izan dira produktu seguruak, egonkorrak eta eraginkorrak ziurtatzeko probak ”, adierazi Ortiz. Aurrera aurkitzeko zailtasuna osagai horiek merkatua eta haren kostu handiagoa du. “ honek inbertsio gehigarriko, baliabideak eta denbora-ahalegin ”, azaldu du.

Baina Vicorva jasangarritasunaren ildotik ez da mugatzen duten presente. prozesuaren urrats bakoitzean: lehengaien ontziak fabrikatzeko arte eta hautaketa. Horregatik, errazenetako bat erraz birziklatzeko eta ekoizpen-metodoen bidez aldeko apustua egiten dugu, berorik gabe, aukera ematen dute energia-kontsumoa murrizteko. ”

Produktu kosmetikoei Vicorva-ontzi

Produktuen ontzi Vicorva kosmetikoak.

Erronka teknikoak eta lehiakortasun-abantailak

Erronkarik handiena izan da orain arte egokitzea formulazioan osagai berriak iraunkorrak arriskuan jarri gabe, produktuaren azken kalitatea. inpaktua ” egonkortasunean aktibo horiek bat izan da. Hala ere, egokiaren eragozpen nagusiak ”, esan dute exijentzia hori enpresaren iritziz ere, eta horrek balio bereizgarri bat bihur daiteke: “ gure lehia-abantaila konbinatzea iraunkortasuna eta produktu eraginkorrak azala ukituz gero, ingurumena errespetatu behar dute. Eskaintzen Dugu eta ingurumena ”.

Epe ertainera, lerro hau sendotzea da helburua, eta kosmetika naturaleko iraunkorra eta handitzea. “ produktu berriak Bost urte barru, sorta hori ezarri nahi dugun, merkatuan eta lanean aritzea da. Ikuspegi horrek ez da moda, premiazko beharra, ez bakarrik industria guztietan, baizik eta sektore kosmetikoa ”, azpimarratu du Ortiz.

Berrikuntza eta nazioarteko proiekzioa

Vicorva pilatzen da, bere fakturazioaren% 95 espainiako merkatuan, baina hasi da bidean pauso sendoak eman. Bolivia, dominikar errepublika eta Portugal dira gaur egungo helburu nagusiak, enpresak esportazio jarduerengatik. 2025Ean lehen aldiz parte hartuko du nazioarteko azoka: Edertasun Kolonbia. “ gure presentzia latinoamerikan Expo Indartu nahi dugu latinoamerikan eta sail bat sortzea ahalbidetuko digun hazkunde hori esportazioen modu lehiakor eta iraunkorraren alde ”, azaldu du, bertako gerentea.

Oinarritzen den estrategia batekin, kalitatea eta berrikuntza, Vicorva asetzeko produktu garatzen jarraitu nahi du, merkatuaren eskaera berriei erantzun diezaieten, balioa gehituz kosmetika batetik osasuntsu eta arduratsua.

CDTI Berrikuntza

Zentroa (CDTI E.P.E., Garapen teknologikoa eta berrikuntza ministerioaren mendeko enpresa publikoa da, eta Zientzia, berrikuntza eta Unibertsitateak, plan horren helburua da berrikuntza teknologikoa sustatzeko enpresa-munduan. cdtiren Xedea da espainiako enpresa-sareak sortzen eta hazten ari diren ezagutza, oro har, jasangarri eta lehiakor bihurtzeko científico-técnico inklusiboa. 2024 esparruan, plan estrategiko berri bat, CDTI eman 2.300 milioi euro baino gehiago laguntzeko espainiako enpresa eta startup-en.

Informazio gehiago:

Prentsa-bulegoa
prensa@cdti.es
91-581.55.00

Interneten
Web gunea:www.cdti.es
Ditu Linkedin-En:https :// www.linkedin.com/company/29815
X:https :// twitter.com/CDTI _ berrikuntza
Youtuben:https :// www.youtube.com/user/CDTIoficial

Eduki hori da copyright © 2025 CDTI, EPE erabil daitezke. ugalketa eta irudiena. eta nortasun digitala CDTI (@CDTI _ berrikuntza).